Сервіс

У широкому сенсі сервіс включає в себе всі параметри сприйняття клієнтом компанії. Метою більшості організацій є високий і стабільний рівень сервісу. Однак неможливо поліпшити сервіс, не оцінюючи і не контролюючи його.

Як зрозуміти, що сервіс став конкурентною перевагою для бізнесу, що клієнти задоволені і виберуть компанію знову? Необхідно вибрати кілька інструментів сервісу і системно, послідовно, стабільно оцінювати свою компанію і конкурентів.

Вартість консалтингових послуг Харків

Часто одна скарга, поширена через соціальну мережу, змінює уявлення про сервіс у керівника. Але так чи помітний був прецедент поганого сервісу для цільової аудиторії, чи змінився сервіс в очах клієнта? Щоб відповісти на це питання, необхідно створити систему управління лояльністю споживачів і постійно заміряти рівень сервісу вашої компанії.

Наше завдання в проекті — створити вашу власну систему з цілого ряду інструментів, в залежності від мети, з урахуванням галузі, відносин з персоналом та моделі обслуговування клієнтів. Замовте консалтингові послуги в Харкові.

Хотите узнать больше о результатах, которых вы можете достичь?
Оставляйте заявку, и наш менеджер свяжется с вами.