ЬüовѬãѬàение пѬÄоизводиѬÇелѬåноѬÅѬÇи депаѬÄѬÇаменѬÇа ХаѬÄѬåковѬÅкого гоѬÄодѬÅкого ѬÅовеѬÇа

УѬÅѬÇаѬÄевѬàаѬè бизнеѬÅ-моделѬå, болѬåѬàое колиѬáеѬÅѬÇво неѬçѬÑѬÑекѬÇивнѬãÑ¬Ö Ð¿Ñ¬ÄоѬÜеѬÅѬÅов, ѬáѬÄезмеѬÄнаѬè загѬÄѬÉженноѬÅѬÇѬå ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников, вѬãѬÅокаѬè ѬÇекѬÉѬáеѬÅѬÇѬå кадѬÄов, поѬÅѬÇоѬèнно ѬÄаѬÅѬÇѬÉѬâее недоволѬåѬÅѬÇво пеѬÄѬÅонала â¬Ä¬î пѬÄоблемѬã, ѬŠкоѬÇоѬÄѬãми ѬÅѬÇалкивалаѬÅѬå оѬÄганизаѬÜиѬè из-за неѬÅиѬÅѬÇемной ѬÄабоѬÇѬã.

ЬóадаѬáа:

ЬûѬÅновнаѬè задаѬáа, коѬÇоѬÄаѬè бѬãла поѬÅѬÇавлена пеѬÄед командой 4E CONSULTING, â¬Ä¬î пѬÄоанализиѬÄоваѬÇѬå и опѬÇимизиѬÄоваѬÇѬå бизнеѬÅ-пѬÄоѬÜеѬÅѬÅѬã оѬÄганизаѬÜии.

РеѬàение: 

  • ѬÅоѬÇѬÄѬÉдники ѬÄаѬÅпѬÄеделенѬã по ѬÑѬÉнкѬÜионалѬåнѬãм обѬèзанноѬÅѬÇѬèм;
  • внедѬÄена обновленнаѬè ѬÅиѬÅѬÇема моѬÇиваѬÜии, оѬÅнованнаѬè на KPI;
  • внедѬÄена ѬÅиѬÅѬÇема конѬÇѬÄолѬè ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников;
  • внедѬÄена ѬÅѬÇѬÄаѬÇегиѬè планиѬÄованиѬè;
  • внедѬÄена обновленнаѬè ѬÅиѬÅѬÇема кооѬÄдинаѬÜии ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников;
  • внедѬÄена CRM-ѬÅиѬÅѬÇема и IP-ѬÇелеѬÑониѬè;
  • ѬÅоздан и наполнен меѬÇодиѬáеѬÅкий поѬÄѬÇал длѬè ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников;
  • вѬãѬèвленѬã и ѬÉѬÅѬÇѬÄаненѬã недоѬÄабоѬÇки в ЬüЬû;
  • ѬÅоздана гоѬÄѬèѬáаѬè линиѬè ѬŠcall-ѬÜенѬÇѬÄом и онлайн-ѬáаѬÇ, в коѬÇоѬÄом клиенѬÇѬã могѬÉÑ¬Ç Ð¿Ð¾Ð»Ñ¬ÉѬáиѬÇѬå конѬÅѬÉлѬåѬÇаѬÜиѬé макѬÅималѬåно опеѬÄаѬÇивно;
  • внедѬÄена ѬÅиѬÅѬÇема подбоѬÄа и адапѬÇаѬÜии ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников;
  • измеѬÄен индекѬŠNPS и ѬÄазѬÄабоѬÇана ѬÅиѬÅѬÇема по ѬÉлѬÉѬáѬàениѬé ѬÅеѬÄвиѬÅа;
  • ѬÄазѬÄабоѬÇан комплекѬŠмеѬÄопѬÄиѬèѬÇий длѬè поддеѬÄжаниѬè единого инѬÑоѬÄмаѬÜионного полѬè ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников.

РезѬÉлѬåѬÇаѬÇ:

  • оѬÇѬÅѬÉѬÇѬÅѬÇвие пѬÄоѬÅѬÄоѬáеннѬãÑ¬Ö Ñ¬ÄабоѬÇ;
  • ѬÅокѬÄаѬâение ѬàѬÇаѬÇа депаѬÄѬÇаменѬÇа 38 %;
  • ѬÅкоѬÄоѬÅѬÇѬå обѬÄабоѬÇки каждой опеѬÄаѬÜии ѬÉвелиѬáилаѬÅѬå в 2â¬Ä¬ì4 ѬÄаза;
  • колиѬáеѬÅѬÇво обѬÄабоѬÇаннѬãÑ¬Ö Ð·Ð°Ð¿Ñ¬ÄоѬÅов в меѬÅѬèÑ¬Ü Ð²Ñ¬ãѬÄоѬÅло в 2â¬Ä¬ì3 ѬÄаза.

ХоѬÇиѬÇе ѬÇак же? ЬûѬÇпѬÄавлѬèйѬÇе заѬèвкѬÉ, и наѬà Ð¼ÐµÐ½ÐµÐ´Ð¶ÐµÑ¬Ä Ñ¬ÅвѬèжеѬÇѬÅѬè ѬŠвами.

Ьíам ѬÇакже Ð¼Ð¾Ð¶ÐµÑ¬Ç Ð¿Ð¾Ð½Ñ¬ÄавиѬÇѬåѬÅѬè кейѬŠЬüоѬÅѬÇѬÄоение HR-ѬÅиѬÅѬÇем в IT-компании

ЬíеѬÄнѬÉѬÇѬåѬÅѬè к ѬÅпиѬÅкѬÉ