ЬüовѬãѬàение пѬÄоизводиѬÇелѬåноѬÅѬÇи депаѬÄѬÇаменѬÇа ХаѬÄѬåковѬÅкого гоѬÄодѬÅкого ѬÅовеѬÇа
УѬÅѬÇаѬÄевѬàаѬè бизнеѬÅ-моделѬå, болѬåѬàое колиѬáеѬÅѬÇво неѬçѬÑѬÑекѬÇивнѬãÑ¬Ö Ð¿Ñ¬ÄоѬÜеѬÅѬÅов, ѬáѬÄезмеѬÄнаѬè загѬÄѬÉженноѬÅѬÇѬå ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников, вѬãѬÅокаѬè ѬÇекѬÉѬáеѬÅѬÇѬå кадѬÄов, поѬÅѬÇоѬèнно ѬÄаѬÅѬÇѬÉѬâее недоволѬåѬÅѬÇво пеѬÄѬÅонала â¬Ä¬î пѬÄоблемѬã, ѬŠкоѬÇоѬÄѬãми ѬÅѬÇалкивалаѬÅѬå оѬÄганизаѬÜиѬè из-за неѬÅиѬÅѬÇемной ѬÄабоѬÇѬã.
ЬóадаѬáа:
ЬûѬÅновнаѬè задаѬáа, коѬÇоѬÄаѬè бѬãла поѬÅѬÇавлена пеѬÄед командой 4E CONSULTING, â¬Ä¬î пѬÄоанализиѬÄоваѬÇѬå и опѬÇимизиѬÄоваѬÇѬå бизнеѬÅ-пѬÄоѬÜеѬÅѬÅѬã оѬÄганизаѬÜии.
РеѬàение:Â
- ѬÅоѬÇѬÄѬÉдники ѬÄаѬÅпѬÄеделенѬã по ѬÑѬÉнкѬÜионалѬåнѬãм обѬèзанноѬÅѬÇѬèм;
- внедѬÄена обновленнаѬè ѬÅиѬÅѬÇема моѬÇиваѬÜии, оѬÅнованнаѬè на KPI;
- внедѬÄена ѬÅиѬÅѬÇема конѬÇѬÄолѬè ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников;
- внедѬÄена ѬÅѬÇѬÄаѬÇегиѬè планиѬÄованиѬè;
- внедѬÄена обновленнаѬè ѬÅиѬÅѬÇема кооѬÄдинаѬÜии ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников;
- внедѬÄена CRM-ѬÅиѬÅѬÇема и IP-ѬÇелеѬÑониѬè;
- ѬÅоздан и наполнен меѬÇодиѬáеѬÅкий поѬÄѬÇал длѬè ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников;
- вѬãѬèвленѬã и ѬÉѬÅѬÇѬÄаненѬã недоѬÄабоѬÇки в ЬüЬû;
- ѬÅоздана гоѬÄѬèѬáаѬè линиѬè ѬŠcall-ѬÜенѬÇѬÄом и онлайн-ѬáаѬÇ, в коѬÇоѬÄом клиенѬÇѬã могѬÉÑ¬Ç Ð¿Ð¾Ð»Ñ¬ÉѬáиѬÇѬå конѬÅѬÉлѬåѬÇаѬÜиѬé макѬÅималѬåно опеѬÄаѬÇивно;
- внедѬÄена ѬÅиѬÅѬÇема подбоѬÄа и адапѬÇаѬÜии ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников;
- измеѬÄен индекѬŠNPS и ѬÄазѬÄабоѬÇана ѬÅиѬÅѬÇема по ѬÉлѬÉѬáѬàениѬé ѬÅеѬÄвиѬÅа;
- ѬÄазѬÄабоѬÇан комплекѬŠмеѬÄопѬÄиѬèѬÇий длѬè поддеѬÄжаниѬè единого инѬÑоѬÄмаѬÜионного полѬè ѬÅоѬÇѬÄѬÉдников.
РезѬÉлѬåѬÇаѬÇ:
- оѬÇѬÅѬÉѬÇѬÅѬÇвие пѬÄоѬÅѬÄоѬáеннѬãÑ¬Ö Ñ¬ÄабоѬÇ;
- ѬÅокѬÄаѬâение ѬàѬÇаѬÇа депаѬÄѬÇаменѬÇа 38 %;
- ѬÅкоѬÄоѬÅѬÇѬå обѬÄабоѬÇки каждой опеѬÄаѬÜии ѬÉвелиѬáилаѬÅѬå в 2â¬Ä¬ì4 ѬÄаза;
- колиѬáеѬÅѬÇво обѬÄабоѬÇаннѬãÑ¬Ö Ð·Ð°Ð¿Ñ¬ÄоѬÅов в меѬÅѬèÑ¬Ü Ð²Ñ¬ãѬÄоѬÅло в 2â¬Ä¬ì3 ѬÄаза.
ХоѬÇиѬÇе ѬÇак же? ЬûѬÇпѬÄавлѬèйѬÇе заѬèвкѬÉ, и наѬà Ð¼ÐµÐ½ÐµÐ´Ð¶ÐµÑ¬Ä Ñ¬ÅвѬèжеѬÇѬÅѬè ѬŠвами.
Ьíам ѬÇакже Ð¼Ð¾Ð¶ÐµÑ¬Ç Ð¿Ð¾Ð½Ñ¬ÄавиѬÇѬåѬÅѬè кейѬŠЬüоѬÅѬÇѬÄоение HR-ѬÅиѬÅѬÇем в IT-компании