Оцінка фінансового стану і вартості мережі пивних магазинів

Завдання: оцінити фінансовий стан та вартість бізнесу.

Молода, стрімко зростаюча компанія з не до кінця налаштованим управлінським обліком, який не дозволяв провести повноцінну аналітику. Фінансова аналітика зводилася до визначення маржі в абсолютному вираженні з кожної точки, за вирахуванням прямих витрат на точку. Управлінський баланс раніше не складався. Доходи/витрати враховувалися касовим методом, відповідно, була відсутня достовірна інформація про рентабельність продажів, активів, капіталу.

Рішення:

  • Вивели інформацію помісячно в динаміці за показниками по кожній точці продажу за останні пів року: обсяги реалізації, середній чек, глибина чека, середня кількість одиниць товарів в чеку, структура продажів, маржинальність продажів по кожній товарній групі;
  • Проаналізували та структурували всі витрати компанії, склали управлінську звітність;
  • Здійснили планування доходів та витрат компанії на 5 років;
  • Зробили оцінку вартості бізнесу.

Результат:

  • Було виявлено, що маржинальність на різних точках могла мати відчутні відмінності, коли ми вивели цю інформацію і надали її клієнту в наочному вигляді, стало зрозуміло, в якому напрямку рухатися і які показники потребують доопрацювання, що вже через 2 місяці призвело до 20% приросту середнього чека по мережі;
  • Замовник отримав управлінську звітність (баланс, P&L), її аналіз (оборотність дебіторської та кредиторської заборгованостей запасів по групах, рентабельності, ліквідності та ін. фінансових показників) по компанії в цілому та інформацію про поточну вартість компанії.

Вам також може сподобатися кейс Перезавантаження бренду ювелірних прикрас

Повернутися до списку