Маркетинговий консалтинг

Розробка маркетингової стратегії

Успішні компанії не можуть жити тільки завдяки сарафанному радіо, а значить, без маркетингу жодним чином не обійтися. З допомогою інструментів маркетингу можна підвищити продажі компанії та збільшити частку ринку.
Маркетинг і продажі нерозривно пов’язані, тому, займаючись налаштуванням відділів продажу, ми логічно розширили свої компетенції й у маркетингу. Тепер серед наших клієнтів є ті, хто звертається тільки з метою реалізувати маркетингові проєкти. Можливо, і ви серед них?

Консалтингові послуги в галузі маркетингу

Починаючи працювати з клієнтом, ми завжди встановлюємо мету, якої потрібно досягти, і терміни, за які можливо реалізувати проєкт. Далі ми починаємо роботу і знаходимо рішення, яке допомагає досягти поставлених цілей. Ми можемо реалізувати маркетинговий проєкт будь-якої складності. В результаті роботи з нами ви отримаєте готовий продукт: це може бути, наприклад, тільки стратегія виведення нового продукту на ринок або ж повна її реалізація.
У нас можна замовити такі послуги: стимулювання збуту, створення планів з утримання клієнтів, створення пакування для продукту або послуги, проведення маркетингових досліджень, замовити створення нових маркетингових стратегій, які будуть більш ефективними, або оцінку ефективності поточних маркетингових стратегій, оцінити рівень задоволеності клієнтів, а також замовити налаштування контекстної реклами й таргету. До того ж наші фахівці володіють актуальними знаннями, щоб ви могли замовити побудову ефективного відділу маркетингу для своєї компанії. Якщо вам потрібен консалтинг з маркетингу — сміливо можете звертатися в 4E Сonsulting.

Які проблеми ми вирішуємо

Ми в Цифрах

Нових клієнтів прийшло до нас по рекомендації

0 +
Реалізованих проєктів на кінець 2020 року
3-6 місяців

Термін одного проєкту

    Напишіть нам свої контактні дані, і наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин.

    Команда

    Кейси

    Блог

    Відгуки

    Ольга Прудко

    В цьому році ми стали клієнтами 4E Consulting. Нам треба було визначити цілі і стратегію […]

    Михайло Лазарєв

    Комунальний заклад «Офіс реформ Харкова» створено недавно і у нас був запит на побудову організаційної […]

    Дмитро Гармаш

    В роботі Департаменту з’явилося “вузьке місце”, яке треба було швидко знайти і усунути. За рекомендацією […]

    Вадим Бортник

    Був момент, коли не продавали франшизи, а фултайм займалися внутрішніми процесами. Компанія почала буксувати, а […]

    Олександра Смаракова

    У нас був неефективний відділ продажів. Сейлзи “щось” робили, а результати не росли. Команда 4E […]

    Євген Середа

    У 2017-2018 розширили сітку наших медіа-носіїв і зіткнулися з проблемами масштабування. Звернулися в 4E Сonsulting […]

    Дмитро Лисицький

    Кондитерська компанія на ринку вже 25 років і ми прагнемо до постійного розширення збуту. Треба […]