Розширення клієнтської бази для девелоперської компанії

Компанія є одним з лідерів українського ринку комерційної нерухомості. Після проведення стратегічної сесії, де була визначена цільова аудиторія компанії, власники вирішили почати більш точкову роботу з лідами. Перед експертами 4E CONSULTING вони поставили завдання створити базу потенційних клієнтів і визначити “теплоту” кожного з них, щоб згодом системно залучати нових клієнтів.

Рішення:

  • Дослідження ринку;
  • Створення бази потенційних клієнтів;
  • Створення скорингової моделі, яка класифікує ліди;
  • Дзвінки всієї бази та призначення зустрічей з потенційними клієнтами;
  • Проведення road-show.

Результат:

Результатом роботи експертів 4E CONSULTING стало road-show, яке дозволило провести первинні переговори з компаніями та отримати нові контракти.

Хочете так само? Впевнені, такий результат можна досягти й у вашій компанії. Надсилайте заявку, і наш менеджер зв’яжеться з вами.

Вам також може сподобатися кейс Зростання продажів інтернет-магазину жіночого одягу на 300%

Повернутися до списку