logo-mini-white.svg

Розробка системи управління корпоративними знаннями

Кожна компанія в ході своєї роботи й розвитку накопичує знання і досвід, які дозволяють їй вчитися на своїх помилках і з кожним днем ​​підвищувати ефективність своєї роботи. Носіями цих знань, як правило, є співробітники, які, власне, отримали та застосували досвід і знання.

Тобто з роками досвід осідає в головах ключових співробітників і ТОП-менеджерів. Оскільки мотиви, цінності й потреби співробітників змінюються, частина професіоналів вашої компанії приймуть для себе рішення з неї піти, забравши з собою накопичені знання і досвід для застосування або в іншій компанії, або у своєму бізнесі.

Нові співробітники, які прийдуть в компанію, повинні будуть набути власний досвід, а це означає, що компанія в деяких аспектах своєї роботи зробить крок назад, і чи зможе вона відновити попередню продуктивність, ще є відкритим питанням.

Система управління корпоративними знаннями дозволяє:

  • Організувати обмін цінними знаннями між співробітниками компанії, тим самим знизивши ефект “незамінності” окремих фахівців.
  • Системно вчитися новим співробітникам не на своїх помилках, а на чужих. Це підвищить швидкість адаптації нових співробітників і якість їх роботи в перші 3 місяці у 4 рази.
  • Якісно управляти накопиченим досвідом і будувати реалістичні прогнози на підставі ретроспективи.
  • Підготувати кадровий резерв на випадок підвищення співробітників або ротацій на рівні middle і TOP-менеджменту.

Кому довірити управління корпоративними знаннями?

Якщо компанія велика, то необхідно створити окремий підрозділ / департамент / проєкт, і його керівнику доведеться зберігати тісний контакт як з HR-ми, так і з іншими топ-менеджерами, для котрих важливі результати своїх співробітників.

Неефективне використання корпоративних знань часто призводить до величезних фінансових втрат. Наприклад, у 2018 році один з керівників програми з управління знаннями в великій IT-компанії зберіг роботодавцям більше $ 250 млн.

Що дає впровадження системи управління корпоративними знаннями?

У компанії росте не тільки швидкість та якість прийнятих бізнес-рішень, а й обсяг цінних знань. Міграції персоналу перестають глобально впливати на ці процеси.

Керівництво повинно усвідомити, що без правильно вибудуваної системи неможливий стабільний ріст компанії. “Недоотриманий прибуток”, про який говорять топ-менеджери, можна побачити на рахунках за умови правильного управління корпоративними знаннями.

Для вирішення цього завдання можна залучити наших експертів, які володіють:

  • умінням швидко вбирати чужі знання, ефективно застосовувати їх, а також транслювати свій досвід новій команді;
  • прокачаними організаційними здібностями й практичним досвідом в психології та IT;
  • системним мисленням, комунікабельністю й аналітичними здібностями.

Якщо в масштабах вашої компанії недоцільно утримувати цілий підрозділ, то завжди можна відібрати людей з перерахованими якостями серед персоналу. Це можна зробити завдяки використанню різних методів внутрішньокорпоративного маркетингу. Ними досконало володіють наші експерти.

Важливість створення системи управління корпоративними знаннями обумовлена ​​тим, що всі знання, що не описуються і не тиражуються, рано чи пізно застарівають і стають марними. Слідом за цим компанія починає буксувати у своєму розвитку.

Ми збільшимо активність, ініціативу й ентузіазм ваших підлеглих. Знання в компанії почнуть швидше поширюватися та набуватися, ними почнуть обмінюватися, в результаті чого ефективність виконання роботи буде вище ваших очікувань.

Ми в Цифрах

Нових клієнтів прийшло до нас по рекомендації

0 +
Реалізованих проєктів на кінець 2020 року
3-6 місяців

Термін одного проєкту

    Напишіть нам свої контактні дані, і наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 15 хвилин.

    Етапи

    Аудит

    Direction Arrows
    Етап 1
    • збір даних на об’єкті;
    • збір документів компанії згідно з вимогами експерта;
    • систематизоване визначення проблеми;
    • створення рекомендацій по кожному завданню;
    • створення плану дій.

    Прототипування

    Direction Arrows
    Етап 2
    • створення прототипу розвитку компанії;
    • керування проєктами;
    • формування перспективної системи;
    • контроль за ходом робіт;
    • розробка стандартів, регламентів, шаблонів для систематизації роботи бізнесу.

    Впровадження

    Direction Arrows
    Етап 3
    • реалізація плану;
    • організація виконання робіт;
    • координація та узгодження етапів робіт;
    • моніторинг прогресу;
    • регулювання показників проєкту;
    • керування змінами;
    • робота із супротивом.

    Масштабування

    Direction Arrows
    Етап 4
    • перетворення бізнесу у франчайзинг ;
    • вихід бізнесу на всеукраїнський та міжнародний рівень;
    • перепозиціювання;
    • запуск продуктів;
    • допомога в підборі якісних, перевірених підрядників для ваших завдань.

    Супровід

    Етап 5
    • підтримка нового порядку роботи;
    • складання чек-листів та іншої документації;
    • формування нових пропозицій по покращенню;
    • моніторинг, контроль та мінімізація ризиків.

    Команда

    Кейси

    Наші продукти

    Блог

    Відгуки

    Ольга Прудко

    В цьому році ми стали клієнтами 4E Consulting. Нам треба було визначити цілі і стратегію […]

    Михайло Лазарєв

    Комунальний заклад «Офіс реформ Харкова» створено недавно і у нас був запит на побудову організаційної […]

    Дмитро Гармаш

    В роботі Департаменту з’явилося “вузьке місце”, яке треба було швидко знайти і усунути. За рекомендацією […]

    Вадим Бортник

    Був момент, коли не продавали франшизи, а фултайм займалися внутрішніми процесами. Компанія почала буксувати, а […]

    Олександра Смаракова

    У нас був неефективний відділ продажів. Сейлзи “щось” робили, а результати не росли. Команда 4E […]

    Євген Середа

    У 2017-2018 розширили сітку наших медіа-носіїв і зіткнулися з проблемами масштабування. Звернулися в 4E Сonsulting […]

    Дмитро Лисицький

    Кондитерська компанія на ринку вже 25 років і ми прагнемо до постійного розширення збуту. Треба […]