Як IT-компанія перестала втрачати по $150 000 в місяць?

У березні 2020 року до експертів 4E CONSULTING звернулася IT-компанія, що надає послуги аутсорсингу та аутстаффінгу на ринки Європи, США та Ізраїлю.

При рості Українського та світового IT-ринку, продажі послуг в цій компанії не росли, і така тенденція зберігалася протягом 6+ місяців. Сподіватися на те, що все само стабілізується, вже було не можна, а тому наша команда включилася в роботу.

На першому етапі було проведено аудит наявної системи продажів.

  • Невиконання плану продажів по новим клієнтам.
  • Недостатня кількість лідів.
  • Неоптимізований бізнес-процес продажів в компанії.
  • Відсутність єдиної бази знань.
  • Відсутність формалізованих процедур / процесів / інструментів.
  • Розрив комунікацій між маркетингом та відділом продажів (зворотний зв’язок за якістю лідів не надходила маркетологам від сейлзів).
  • Лідогенерацією в компанії займався відділ продажів.
  • У відділі маркетингу не було критеріїв оцінки ефективності.
  • Відсутність спільних спринтів і зустрічей для розбору якості роботи та продумування стратегії просування.

Керівник висував ідеї, але виникали труднощі з їх реалізацією. СRМ-систему вели, але вона не була інструментом оцінки ефективності продажів в компанії. За незрозумілим принципом в неї потрапляли ліди, а потім рухалися з етапу в етап по неробочій воронці продажів. Необхідно було формалізувати бізнес-процес продажів та привести у відповідність етапи в CRM.

Старі ліди оброблялися, але завдання ставилися з позначкою follow-up. Менеджери нагадували клієнтам про компанію 1-2 рази на місяць, залишаючись в їх полі зору.

Всього за 1 місяць команда розробила та впровадила:

  • Оргструктуру та посадові інструкції;
  • Бізнес-процес продажів;
  • Систему планування;
  • Систему показників (воронку продажів);
  • Звітність;
  • Інструменти продажів;
  • Систему зборів та нарад;
  • Канали продажів та комунікації;
  • Систему мотивації маркетолога, комерційного директора, керівника відділу продажів, акаунт-менеджера, менеджера з продажу, лідогенератора (менеджера по залученню).

Які результати?

  • Залучено 3 нових контрактів.
  • 100% виконання плану по лідам.
  • Запущено 19 нових маркетингових каналів.

Хочете так само? Впевнені, такий результат можна досягти й у вашій компанії. Надсилайте заявку або телефонуйте нам.

Вам також може сподобатися кейс Маркетингове дослідження для компанії виробника кондитерських виробів

Повернутися до списку