Побудова HR-бренду компанії

У сучасному світі впізнаваність – основа довіри. Чим більше інформації про компанії існує в інтернеті або на слуху серед професіоналів, тим вище ймовірність, що роботою в цій компанії зацікавляться експерти. Вони в рівній мірі затребувані в більшості компаній, але не всі з них можуть собі дозволити утримувати експерта на постійній основі. Для того щоб працювати з кращими, потрібно позиціонувати себе як найкращі. Це той випадок, коли подібне притягується.

Популярність бренду компанії серед претендентів або роботодавців відрізняється від бренду компанії серед споживачів. Роботодавці конкурують матеріальною мотивацією, компенсаціями та пільгами, сукупною винагородою, корпоративною культурою і лояльністю до співробітників. Кожен з цих чинників повинен правильно позиціонуватись на ринку професіоналів, щоб вони зацікавилися співпрацею з вашою компанією.

Замовити побудову HR-бренду компанії

HR-бренд компанії складається з 2-х складових: що персонал думає про свою компанію (внутрішній HR) і наскільки сильно в ній хочуть працювати потенційні здобувачі (зовнішній HR). Обидві складові пов’язані один з одним, а тому формування HR-бренду має бути комплексним.

Наші клієнти, намагаючись побудувати його самостійно, допускають багато помилок:

  • Коренева ідентичність бренду будується на помилкових уявленнях про потреби, бажання і цінності цільової аудиторії. Багато компаній пропонують якісні товари/послуги, але їх продажі не ростуть. Чому? Команда, яка розробляє HR-бренд, не проводить дослідження, а тому не розуміє своїх клієнтів і каже з ними не на їх мові.
  • HR-бренд “зливається” з конкурентами на ринку. Компанія пропонує такі ж умови, гарантує те саме якість і показує однакові рекламні особи. У бізнесу немає відмінних рис і осмисленої довгострокової політики, що стосується персоналу.
  • Сліпе копіювання. Можна наслідувати американським компаніям або лідерам свого ринку, але з однією поправкою – важливо розуміти, як всі технології, програми та механіки впишуться в ідентичність HR-бренду. HR-брендинг стане ефективним інструментом для бізнесу, але важливо зрозуміти, навіщо він потрібен, коли всі обіцянки будуть реалізовані, яку цінність отримають співробітники і сама компанія. Просте копіювання – шлях до розмивання кореневої обіцянки бренду.
  • Сьогодні компанія “ЗА”, а через 2 дні вже “ПРОТИ”. HR-брендинг – гра в довгу. Обрана стратегія буде працювати тільки тоді, коли вся команда сфокусована на обраних напрямках. Нові креативні рішення в компаніях часто суперечать один одному, і за підсумком в головах у клієнтів буде одне нерозуміння. Ідентичність бренду не повинна змінюватися.
  • Немає ніяких цифр. HR-брендинг, який ґрунтується на інтуїції, а не на метриках, стане чорною дірою для бюджету. Багато колективів починають безконтрольно “освоювати” бюджети, обіцяючи якісь результати потім. Чим більше в компанії “подобається” і “не подобається”, а не обговорень ROI (повернення на інвестиції), тим гірше для неї.

Ми допоможемо уникнути помилок і забезпечимо ефективне позиціонування. Воно дозволить:

  • Скоротити витрати на залучення експертів в компанію, в середньому на 67%. Експерти самі знаходять вашу компанію і пропонують співпрацювати.
  • Скоротити витрати на утримання експертів в компанії, в середньому на 289%. Експертів можна утримувати без регулярного збільшення їх матеріальної винагороди.
  • Скоротити витрати на рекламу для залучення претендентів, в середньому на 71%.
  • Посилити умови відбору претендентів без збільшення термінів заміщення вакансії, скорочуючи витрати на адаптацію і навчання співробітників.

Залишити заявку
Відгуки

Кондитерська компанія на ринку вже 25 років і ми прагнемо до постійного розширення збуту. Треба було вивчити кондитерський попит в Дніпрі і Києві і за цим я звернувся в 4E Consulting.

Команда провела колосальну роботу і на черзі вже нові контракти. Цього року наш бухгалтер йде на пенсію і протягом 7 днів знайшли гідну заміну.

В цілому, залишився задоволений виконаною роботою і можу з упевненістю рекомендувати 4E Consulting іншим компаніям.

У 2017-2018 розширили сітку наших медіа-носіїв і зіткнулися з проблемами масштабування. Звернулися в 4E Сonsulting і нам запропонували цілий комплекс конкретних кроків щодо поліпшення роботи. Почалося впровадження.

Ми змінили систему мотивації, структуру і бізнес-процеси у відділі продажів. Потім скорегували свою роботу супутніх відділів і побачили результати.

Задоволені співпрацею і рекомендуємо користуватися послугами компанії.

У нас був неефективний відділ продажів. Сейлзи “щось” робили, а результати не росли. Команда 4E Сonsulting провела діагностику.

Через 30 днів отримали план, що складається з 100 поліпшень, для нашого відділу продажів. Ми підібрали оптимальні варіанти і почали впроваджувати.

Зараз нові вакансії закриваємо за 7 днів, а ефективність селзів зросла на 60% +. З упевненістю можемо рекомендувати 4E Consulting.

Був момент, коли не продавали франшизи, а фултайм займалися внутрішніми процесами. Компанія почала буксувати, а тому звернулися в 4E Consulting, щоб створити свій відділ продажів франшиз.

Команди FreshLine і 4E проводили щотижневі спринти. За рік створили відділ продажів, пропрацювали всі процеси, воронку, лідогенерацію.

Ми приділили увагу і методикою презентації, побудували модель взаємодії з потенційними клієнтами. Завдяки рекомендаціям 4E вдалося отримати суттєві результати.

В роботі Департаменту з’явилося “вузьке місце”, яке треба було швидко знайти і усунути. За рекомендацією Олега Дробота я звернувся в компанію 4E Consulting, яка до цього вже реалізувала проекти в Харківській міській раді.

Мені запропонували рішення – провести аудіювання 3-х співробітників, яких я вважав вузьким місцем. В результаті отримав 200-сторінковий звіт з описом актуальної проблеми і варіантами її вирішення.

Якщо сказати коротко про роботу 4E Consulting, то – це дорого, якісно, швидко і клієнтоорієнтовано.

Комунальний заклад «Офіс реформ Харкова» створено недавно і у нас був запит на побудову організаційної структури всередині компанії.

Ми звернулися за допомогою в 4E Consulting, щоб провести фасилітації нашої команди, визначити її основні цінності і зрозуміти, які бізнес-процеси відбуваються всередині.

Разом з командою 4E Consulting нам вдалося провести 2-ухдневную стратсессію і усвідомити глибинні інсайти і точки росту. Чи задоволені роботою і рекомендуємо до співпраці.

В цьому році ми стали клієнтами 4E Consulting. Нам треба було визначити цілі і стратегію розвитку комунального підприємства на найближчі 5 років. Провівши стратсессію, залишилися задоволені професійним підходом Олександра Киценко і його команди.

4E Consulting – це завжди структура, зрозумілий виклад суті проблеми і пропозиції щодо її вирішення. Зайвий раз переконуюся, що можна робити все самим і розраховувати на якісь зміни, а можна звернутися до професіоналів і отримати гарантований результат.

Провідна консалтингова компанія
Ми, 4E CONSULTING. Компанія, яка оптимізує роботу підприємств, підвищуючи їх ефективність. Наша мета — розвивати середній та великий бізнес України.

Основна наша перевага в тому, що ми розвиваємо бізнес комплексно. У нашій команді є експерти в стратегічному менеджменті, продажах, маркетингу, бізнес-аналізі, фінансах та юриспруденції.

Співпрацюючи з нами, вам не потрібно буде шукати підрядників в різних галузях.