Побудова HR-систем в IT-компанії

До нас звернулася IT-компанія з проблемою по системах HR.

Завдання: побудувати систему рекрутингу, а потім — адаптації та навчання.

Рішення завдання по підбору:

  • Розробили регламент підбору, де описали етапність і взаємодію учасників на кожному етапі;
  • Впровадили автоматизовану систему рекрутингу, яка дозволяла збирати всі відгуки в одному місці та відстежувати актуальний статус кандидатів по кожній вакансії;
  • Розробили систему аналітики рекрутингу та показали, якими інструментами можливо впливати на ті чи інші показники;
  • Впровадили новий формат залучення кандидатів за допомогою HRM-системи;
  • Оптимізували відбір кандидатів за рахунок впровадження системи оцінювання кандидатів;
  • Прописали систему збору зворотного зв’язку про кандидатів за прозорими критеріями оцінки;
  • Провели навчання співробітників по використанню системи й регламентів.

Рішення завдання по адаптації:

  • Розробили гнучке рішення по адаптації нових співробітників для кожного відділу;
  • Визначили роль кожного учасника процесу адаптації;
  • Систематизували наявний досвід адаптації співробітників і впровадили в нову систему адаптації;
  • Розробили етапність адаптації та інструменти контролю проходження нових співробітників по кожному етапу;
  • Провели навчання менторів по адаптації нових співробітників;
  • Впровадили критерії та методи оцінки успішності проходження адаптації новим співробітником.

Рішення завдання з навчання:

  • Інтегрували систему моніторингу проходження навчання кожного співробітника в систему планування завантаженості співробітників;
  • Прописали зони відповідальності та визначили ролі учасників процесу;
  • Впровадили критерії проходження навчання;
  • Провели навчання учасників процесу.

Результат:

  • Термін закриття вакансій скоротився в 5 разів;
  • Кількість закритих вакансій збільшилася в 5 разів;
  • Процес підбору став керованим за ключовими показниками KPI;
  • Підвищилася кількість цільових кандидатів;
  • Результати адаптації стали прозорі для кандидатів, що скоротило втрати;
  • Співробітники почали частіше проходити навчання і підвищувати свої компетенції.

Вам також може сподобатися кейс Побудова відділу продажів франшизи сендвіч-барів

Повернутися до списку