Маркетингове дослідження для компанії виробника кондитерських виробів

Завдання:

Компанія працює на ринку дистрибуції харчових продуктів і займається виготовленням та продажем кондитерських виробів гуртом. У планах у власника компанії був вихід на нові ринки. Перед експертами 4E CONSULTING він поставив завдання — визначити, чи потрібно створювати нове пакування продукту і через які канали виходити на нові ринки.

Рішення:

  • Маркетингове дослідження ринку й аналіз конкурентного поля;
  • Розробка нового позиціювання компанії;
  • Створення унікальної торговельної пропозиції;
  • Перепакування продукту;
  • Створення стратегії просування бренду.

Результат:

Результатом нашої роботи стала стратегія просування бренду на нові ринки, яку власник буде втілювати з власною маркетинговою командою.

Хочете так само? Впевнені, такий результат можна досягти й у вашій компанії. Надсилайте заявку, і наш менеджер зв’яжеться з вами.

Вам також може сподобатися кейс Оптимізація бізнес-процесів мережі супермаркетів

Повернутися до списку