Вибудувати процеси залучення продажів в IT-компанію

До нас звернулися з проблемою: продажі не ростуть, нові клієнти не приходять, плани не виконуються, вартість залучення клієнта висока.

Завдання: побудувати процеси залучення продажів в компанію.

Рішення:

  • Сформували нову структуру комерційного блоку з урахуванням поділу зон відповідальності на лідогенерацію, конвертацію і супровід клієнтів;
  • Впровадили систему KPI;
  • Протестували та задіяли нові канали залучення клієнтів;
  • Провели навчання по продукту для менеджерів з продажу;
  • Сформували команду комерційного відділу;
  • Налаштували процеси зворотного зв’язку продаж → маркетинг за якістю лідів;
  • Налаштували управлінський цикл керівника: планування діяльності, контроль виконання, мотивація персоналу, координація діяльності відділів продажів та маркетингу;
  • Оптимізували процес продажів – впровадили етап кваліфікації ліда;
  • Провели спільні зустрічі з подальшим розбором результатів;
  • Впровадили щоденні планерки у відділі продажів та щотижневі наради;
  • Розробили та впровадили нову систему мотивації;
  • Впровадили правила комунікації між відділами продажів і розробниками;
  • Впровадили CRM-систему;
  • Стандартизували інструменти продажів.

Результат:

  • Сформована команда з лідогенераторів, менеджерів з продажу та акаунт-менеджера;
  • Забезпечено надходження лідів згідно з планом;
  • Відсутні втрати потенційних клієнтів у воронці продажів;
  • Забезпечений плановий потік нових клієнтів;
  • Збільшений коефіцієнт утримання поточних клієнтів на 10%;
  • Забезпечено зростання активної клієнтської бази (приріст клієнтів перевищує відтік);
  • Розроблений план продажів на рік;
  • Забезпечена точність планування надходження грошових коштів (+/- 5%).

Вам також може сподобатися кейс Як IT-компанія перестала втрачати по $150 000 в місяць?

Повернутися до списку