Підвищення продуктивності департаменту Харківської міської ради

Застаріла бізнес-модель, велика кількість неефективних процесів, надмірна завантаженість співробітників, висока плинність кадрів, постійно зростаюче невдоволення персоналу — проблеми, з якими стикалася організація через несистемну роботу.

Завдання:

Основне завдання, яке було поставлене перед командою 4E CONSULTING, — проаналізувати й оптимізувати бізнес-процеси організації.

Рішення:

  • Співробітники розподілені за функціональними обов’язками;
  • Впроваджена оновлена ​​система мотивації, заснована на KPI;
  • Впроваджена система контролю співробітників;
  • Впроваджена стратегія планування;
  • Впроваджена оновлена ​​система координації співробітників;
  • Впроваджена CRM-система та IP-телефонія;
  • Створений і наповнений методичний портал для співробітників;
  • Виявлені та усунені недоробки в ПО;
  • Створено гарячу лінію з call-центром та онлайн-чат, в якому клієнти можуть отримати консультацію максимально оперативно;
  • Впроваджена система підбору та адаптації співробітників;
  • Виміряно індекс NPS і розроблена система щодо поліпшення сервісу;
  • Розроблений комплекс заходів для підтримки єдиного інформаційного поля співробітників.

Результат:

  • Відсутність прострочених робіт;
  • Скорочення штату департаменту 38%;
  • Швидкість обробки кожної операції збільшилася у 2-4 рази;
  • Кількість оброблених запитів в місяць зросла у 2-3 рази.

Хочете так само? Надсилайте заявку, і наш менеджер зв’яжеться з вами.

Вам також може сподобатися кейс Побудова HR-систем в IT-компанії

Повернутися до списку