Маркетинг

Види перевірок офлайн-магазинів за допомогою маркетингових інструментів

Для стратегічно успішного розвитку бізнесу необхідно враховувати показники всіх процесів роботи. Звернути увагу варто і на показники в межах норми, тому як рівень відпрацювання процесів можливо покращити, що дозволить примножити прибуток.

Стрімкий розвиток ринку не завжди йде в ногу зі стандартами роботи компанії. Це тягне за собою втрату клієнтів, зниження рівня лояльності до компанії й відбивається на репутації бренду в цілому.

Багато підприємців визначають вектор розвитку на інтуїтивному рівні, що тягне за собою неоднозначний результат. Для тих, хто працює все життя в одному напрямку, здається, що все йде за планом і вектор правильно визначений. Але варто враховувати, що на ринок заходять інноватори з унікальним продуктом, з чимось давно зрозумілим і знайомим, в більш зручному форматі використання для клієнта. Вони миттєво привертають увагу клієнтів, які ще вчора були вашими. Тому збір і аналіз показників роботи необхідно віддати в руки професіоналів.

Маркетингові інструменти для перевірки магазинів

Маркетингові дослідження дозволяють побачити деталізовану картину кожного з процесів роботи. Сьогодні ми хочемо розкрити тему перевірок офлайн-магазинів за допомогою маркетингових інструментів. Перед проведенням дослідження необхідно розуміти конкретну мету і скласти чек-лист на випадок планової перевірки. Позапланові перевірки здійснюють за допомогою інструменту Mystery Shopper.

Метою, наприклад, може послужити перевірка на стресостійкість, або як співробітники магазина реагують на покупців, які не є цільовою аудиторією даного сегмента.

Як у фільмі ‘Красуня’: в boutique зайшла дівчина, одяг на ній був досить бюджетний, а продавці реагували на неї некоректно і випровадили на вихід. В недалекому минулому це, можливо, і було терпимо. Але в сучасному суспільстві така поведінка абсолютно недоречна. Мало того, що це спричинить відсутність прибутку, так ще клієнт про цей інцидент може в фарбах розповісти на всіляких ресурсах. Регулярне проведення дослідження Mystery Shopper дозволяє виявити:

  • Рівень сервісу і роботи співробітників;
  • Процеси, які потребують доопрацювання;
  • Роботу конкурентів за аналогічним напрямком;
  • Об’єктивність звітності з точок продажів.

У разі запланованої перевірки варто звернути увагу на дотримання корпоративних стандартів співробітниками, відповідність зовнішнього вигляду приміщення регламенту. Нижче описані основні з пунктів перевірки:

  1. Дотримання дрес-коду;
  2. Відповідність нормі кількості освітлення;
  3. Рівень чистоти в приміщенні;
  4. Якість викладки, наявність всіх товарів на полицях;
  5. Чи працюють співробітники зі скриптами;
  6. Музичний супровід в магазині;
  7. Наявність в торговому залі друкованої продукції, яка інформує про акційні пропозиції;
  8. Рівень знань співробітників про продукт і застосування їх в діалозі з клієнтом.

Замовити консалтинг у сфері маркетингу в Харкові

Список пунктів для перевірки як для таємного покупця, так і для планового контролю відповідності стандартів можна зробити більш об’ємним. Ми виділили найпоширеніші й основні параметри. Збір такої інформації дозволяє порядком поліпшити рівень роботи з клієнтами, що, своєю чергою, принесе позитивні результати у вигляді підвищення доходів компанії.

Щоб ваш бізнес був успішним і прибутковим, у нас можна замовити розробку стратегій для утримання клієнтів, провести оцінку рівня задоволеності клієнтів, замовити проведення маркетингових досліджень і створення маркетингових стратегій, а також проведення оцінки ефективності маркетингу. Залишайте заявку, і вами зв’яжеться наш менеджер.

Вернуться к списку