HR

Як правильно навчати команду?

Ваш бізнес більше не буде колишнім. Криза, яку багато хто пророкував, настала. Але все погане рано чи пізно закінчується, а потім починається ріст.

Якщо ви зберегли команду на карантині, то потрібно задуматися про її навчання.

На віддаленій роботі кожен співробітник сам відповідає за свій розвиток. Чекати, поки роботодавець візьме за руку, як дитину, а потім розповість і покаже “як треба” – безглуздо.

Може, цинічно, але багатьом керівникам все одно, наскільки порозумнішає команда під час карантину. Важливим є те, як будуть вирішені завдання, що з’являються перед компанією. Доведеться адаптуватися до нового ринку і частіше діяти наосліп.

Криза – час швидких дій, а значить, вчитися доведеться швидко. Зараз так багато безкоштовних онлайн-курсів, але скільки серед них дійсно корисних?

Формат “подивися-послухай” вже давно не працює. Краще вибирати той, де є практика. У підсумку співробітники не просто повернуться до своєї звичної рутини, а почнуть використовувати в роботі нові знання і навички.

Коли бізнес перепрофілювався, то є 2 шляхи:

  • Шукати нових людей;
  • Донавчати поточних співробітників, з огляду на оновлену специфіку.

Знадобиться тестування. Воно покаже наявні навички й рівень володіння ними.

Перш ніж відправляти співробітника на онлайн-навчання, з ним потрібно порадитися. Наприклад, сейлз або HR краще знають, які курси будуть для них максимально корисні.

Керівництво повинно викликати у співробітників бажання вчитися, пояснивши, чому це важливо, потрібно і захоплююче і чому їм необхідно витратити на це свій час і зусилля.

Коли люди переймаються важливістю, визнаючи її мету, значення, цінність і роль у їх власній кар’єрі, то часто самі, без допомоги компанії шукають і знаходять книги, відео в YouTube, онлайн-курси.

Після навчання потрібен контроль і оцінка результатів. Не можна просто так відправити співробітника на якісь курси й забути про це. Важливо розуміти цінність витраченого часу, як особистого, так і для компанії.

Навчання не повинно бути безплатним. Чим воно доступніше, тим менше воно цінується, і так думає більшість людей. Важливо створювати ажіотаж навколо пропозиції, і тоді людині буде вдвічі цікавіше пройти нову програму.

Вернуться к списку