Продажі

Навчання продажам: сучасні методики

Вкладати гроші в розвиток і навчання співробітників – це одна з найбільш правильних та корисних інвестицій власника бізнесу. Якщо мова про менеджерів відділу продажів, то тут цей принцип важливий ще більше, оскільки саме ці співробітники приносять в вашу компанію гроші.

Як навчати – важливе питання. Звідусіль кричать, що тренінги з продажів більше неефективні й давно застаріли. Ми з цього приводу також висловлювалися в одній зі статей, де розвіяли цей міф.

Однак тренінги – це далеко не єдиний метод навчання співробітників відділу продажів. І сьогодні ми розберемо всі ті методики, які успішно використовуємо в компаніях наших клієнтів і які показують відмінні результати.

Дня початку варто зауважити, що вибір методу навчання залежить від конкретної мети: отримати нові знання, сформувати вміння, прокачати навички, виробити установку на рівні мислення. Зараз найбільш популярні активні методи навчання персоналу, при яких велика увага приділяється саме практичній основі переданих слухачам знань, навичок і умінь.

Найбільш ефективні й популярні:

  • Тренінги;
  • Програмоване навчання;
  • Групові обговорення;
  • Ділові ігри;
  • Рольові ігри;
  • Кейс-навчання;
  • Наставництво;
  • Поведінкове моделювання.

Не можна не відзначити, що будь-яке навчання має бути модульним. Тобто не можна, наприклад, проводити тренінги раз на рік і вважати, що ваші співробітники постійно навчаються.

По-перше, кожному менеджеру в залежності від його здібностей і досвіду в продажах потрібне різне навчання. І не можна «відкочувати» одну і ту ж програму на всіх співробітниках. Завдання керівника – виявити, які скіли потрібно розвинути у конкретного менеджера, і в залежності від цього підібрати методику навчання.

Хочете підвищити продажі, не привертаючи нових співробітників в штат? Все просто – навчіть існуючих. Це завдання, з яким справиться команда 4E CONSULTING. Залишайте заявку зараз і перестаньте втрачати прибуток!

Вернуться к списку