Продажі

Продажі по телефону: 5 корисних лайфхаків

Багато керівників і власників компаній малого і середнього бізнесу стикаються з проблемою некомпетентності своїх менеджерів в питанні продажів по телефону. Це про вас? Тоді радимо дочитати статтю до кінця. Найчастіша причина некомпетентних співробітників – відсутність їх навчання.

Сьогодні вже не стоїть питання про те, а чи потрібно вчитися тому, щоб правильно продавати по телефону і постійно вдосконалювати навички в цій сфері. Вчитися точно потрібно. У цій статті ми розповімо про п’ять лайфхаків, які допоможуть вашим співробітникам в телефонних продажах.

Однозначно сформульована пропозиція

Стислість, чіткість, ясність – це основні критерії в реченні, які слід врахувати менеджеру в процесі донесення його до потенційного клієнта. Якщо менеджер цього не робить – він ризикує бути сприйнятий як некомпетентна людина, яка продає незрозуміло що.

Готовність уточнити всі питання, які цікавлять

Менеджер повинен бути завжди готовий уточнити всі питання, які цікавлять клієнта, незалежно від їх складності.

Мистецтво гри голосом

Не можна недооцінювати такий інструмент, як голос. Змінюючи тональність, правильно розставляючи акценти, наголоси, менеджер з продажу може досягти бажаного результату, переконати та в підсумку продати свій товар / послугу.

Середній темп розмови

Слід говорити в середньому темпі, не намагатися видати всю інформацію зі швидкістю світла. Ця ситуація властива початківцям менеджерам початківцям, коли досвіду мало, а страху багато. Потрібно говорити розмірено, спокійно і в середньому діапазоні гучності.

Паузи

Мова менеджера повинна бути логічно пов’язана і структурована. Варто робити паузи в потрібних місцях, щоб говорив також і другий співрозмовник.

Ваш бізнес-процес продажів заснований на телефонних дзвінках? Тоді ми пропонуємо прямо зараз перевірити, наскільки ефективно працюють ваші співробітники. Клікайте по формі нижче, і наші експерти проведуть міні-аудит вашого відділу продажів.

Вернуться к списку