Продажі

Тренінги з продажів застаріли?

Відповідально заявляємо, що тренінги з продажів більше не працюють. Так-так, це не помилка. Регулярні однотипні тренінги, присвячені одним і тих самих темам і, які читаються раз на пів року для всіх співробітників, дійсно не працюють.

Як же тепер навчати продавців? Хороше запитання і відповідь на нього теж дуже гарна. Навчання має бути персоналізованим. Розберемо приклад правильної системи тренінгів.

Листи розвитку

Все більшою популярністю користуються листи розвитку менеджерів. Для кожного співробітника створюють такий документ, в якому зазначають, на якому рівні знаходяться ті чи інші компетенції фахівця зараз і яке навчання потрібно в найближчий місяць саме цьому менеджеру.

Безпосередньо тренінг з продажів

І знову-таки тут немає помилки. Але варто зазначити, що ефективні виключно ті тренінги, які грунтуються на листі розвитку кожного менеджера.

Чому регулярні тренінги з продажів важливі?

За статистикою, через непрофесіоналізм менеджерів з продажу компанії МСБ недозаробили 67% прибутку. Менеджери повинні відмінно знати продукт, який вони продають, і досконало володіти прийомами продажів. Розумний керівник усвідомлює, що ці вміння та здібності не виникають нізвідки. Думати, що ви зможете найняти ідеального фахівця – талановитого, гаряче захопленого роботою, який  прекрасно знає ваш товар – утопія. Саме тому успішні компанії широко практикують навчання менеджерів з продажу.

Післятренінгова робота

Крім контенту, який тренер дає на тренінгу, важливо те, що слідує за тренінгом.

Етапи післятренінгової роботи:

  • В кінці тренінгу кожен учасник повинен позначити 3-5 технік, які він почне застосовувати в роботі після навчання;
  • Протягом трьох днів після тренінгу керівник і менеджер з персоналу (за рекомендаціями тренера) повинні розробити карту розвитку кожного співробітника на 6 місяців;
  • Через три дні після тренінгу кожен співробітник відділу продажів повинен написати тренеру на пошту результати відпрацювання технік, задекларованих в кінці навчання;
  • Через тиждень учасники повинні пройти тестування зі знань, отриманих на тренінгу;
  • Через місяць учасники й тренер повинні зібратися на круглий стіл для обговорення результатів прикладного застосування знань, отриманих на тренінгу.

Хочете підвищити рівень компетентності вашого відділу продажів? Зв’яжіться з нами, і ми проведемо комплексне навчання для ваших співробітників.

Вернуться к списку